За да бъде ефективно маркетинговата политика, тя трябва да се основава на ясна и актуална представа за факторите от маркетинговата среда. Маркетинговата среда се разделя на микро и макро среда.
Маркетингова среда – съвкупност от външни и вътрешни фактори и условия за фирмата, с които тя си взаимодейства и които оказват влияние върху реализацията на нейната мисия и цели.
Маркетинговата среда представлява част от факторите на средата върху които фирмата не може да оказва влияние н краткосрочен план и да ги променя с пазарното си равновесие. Основните фактори са: демографски; икономически; правен; политически; технологичен; социо-културен; природен; екологичен.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Ресурси по маркетин
В този сайт ще се опитаме да сме в помощ на студентите изучаващи маркетинг, както и на хора интересуващи се от тази дисциплина.
Материалите, които ще можете да намерите тук са различни лекции, развити теми, записки и пищови по маркетинг.
Изпращайте ни и ваши разработки на теми, курсови работи и пищови, които искате да споделите с други интересуващи се от темата маркетинг.
Предоставено от Blogger.
Архив на блога
Category
- макрообкръжаваща (1)
- маркетинг (7)
- микс (1)
- покупка (1)
- потребител (1)
- потребителско поведение (1)
- решение (1)
- сегментиране (1)
- marketing (1)
Няма коментари:
Публикуване на коментар